jippi

Idag kommer älsklingen hem efter att ha varit i Slovakien och jobbat. Det är ju så trist att vara ensam hemma. Man har ju barnen men det är ju inte riktigt samma sak.

Men igår kom Åsa och kusin Rebecka på besök. Det var kul att få lite sällskap. Att de dessutom hade en så god plommonkaka med sig var jätte fint. MMM vad jag blev sugen nu. ska nog sätta på lite te och se om jag hittar en gammal sockerkaka i frysen kanske....

Idag på jobbet fick jag vet att jag ska till Södertälje om ett par veckor. Så jag började kolla tåg och flyg dit.
jag ska vara där kl 10 så med tåget skulle jag få åka kl 00.05 från Hbg till göteborg. med BUSS! och så skulle jag få vänta på stationen i göteborg mellan kl 03.00 till 05.20..... I don´t think so.....
Flygen passade väl inte så jättebra heller. verkar vara hel svårt att ta sig till stockholm från Helsingborg på ett smidigt sätt.
Tacksam för förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0