Vaccinering

Idag efter jobbet åkte vi till vårdcentralen och vaccinerade barnen.
C är ju i riskgruppen hon har ju astma.
Vi får se när vi föräldrar skall få vaccin, OM vi ska ta vaccin, men eftersom barnen har fått sprutor så ska vi väl också få det.
De var jätte duktiga grät nästan inget alls. När vi dessutom sa att de skulle få glass när vi kom hem så slutade gråten direkt =)

Igår natt så vaknade jag av att jag låg och frös och var varm samtidigt.. Så det blev till att stanna hemma för mig. Jag sov till kl halv elva på dagen. Så skönt, men sen på eftermiddagen så mådde jag nästan prima igen. Bara ont i huvet. Idag har jag mått mycket bra. och varit på jobbet, kontoret i Malmö.

Jag har varit på HLR kurs. Mycket bra och lärorikt. Man fick en egen liten "mini Anne"  (docka) och öva på. Så där satt vi 30 pers på golvet i stora mötesrummet och gjorde hjärtkompritioner och inandningar.
Man ska tänka 30 2. 30 kompritioner och 2 inandningar.

Nu ska jag kolla på Bonde söker fru OCH arga snickaren, Tur att man kan zappa. =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tur man har inspelningsbar digitalbox ;)

2009-10-15 @ 07:22:24
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0