Torsdag kväll

GUUUUU va tiden går sakta idag, kan inte klockan bli 21 så att man kan kolla på lyxfällan för att sedan sova??
klockan är bara halv åtta.
Jag hade så lite och göra på jobbet idag, så jag gick hem en timme tidigare. det är trist att bara sitta av tiden och inte göra nåt.
När jag och barnen kom hem, så stod pappa och höll på att plocka ihop studsmattan. Den var påväg att lyfta idag, det blåser så mycket. Vi vågade inte vänta på nästa storm innan vi tog bort den. Så nu ligger den uppe på vinden och väntar på nästa sommar.
Kom på att vi ska nog lägga upp ett antal grejer till på vinden istället för att ha det och ta plats i garaget.
Nu är det dessutom dags att ställa in husvagnen på vinterförvaring, vi hann inte med någon sista tur, trist..... Det har varit så intensivt nu ett par veckor så nu vill man bara slappna av.
Nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite. får se om jag vaknar upp i morgon bitti i tid för att gå till jobbet....

Kram alla!!

Kommentarer
Postat av: Virre

men nu är det fredag!!!! :-)

2009-10-02 @ 07:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0