spöken?

Vi lunch sa Älsklingen att han tyckte han såg en skepnad som gick förbi i ögonvrån när han satt och kollade tv igår.

Då sa Cornelia att
- Jag känner spöke, hon heter Ida.
- Jasså sa vi
- Hon sover med mig i sängen. Hon är jättelång, lång upp i taket.
- Men om du sover med spöket Ida varför kom du in i vårat rum inatt??
- Hon hämta sin vagn och häst och åkte hem, hon bor långt långt bort. Jag tittade på henne i fönstret. Sen jag la mig hos er.

Det är såna tillfällen man ska ha videokameran inärheten och filma hennes samtal.
Michaela sa att hon har inte träffat spöket Ida.

Kommentarer
Postat av: Gisela

Det kanske är så att C har ett "riktigt" spöke hos sig. Det är ju faktiskt så att barn är mer öppna än vad vi är. Jag tror inte att hon hittar på. Och har nu B också sett nåt i ögonvrån...

Ni får ta hem "Det okända" ; )

2009-10-05 @ 08:26:55
URL: http://jgpm.bloggagratis.se
Postat av: Björn

Lite kusligt var det allt för hon berättade ganska mycket detaljer om spöket "Ida"...



Pappa Björn

2009-10-05 @ 16:12:22
Postat av: Gisela

För det är väl inte moster Ida, för hon är ju lång och väldigt ljushårig och hon bor ju långt långt bort (ända bort i malmö)... Sorry Ida, men var bara tvungen. Love you!

Ja jag skulle inte bli förvånad om det C berättar är sant. Känns som att man kan tro på detta. Var skulle hon kunna få detta ifrån annars??

2009-10-05 @ 22:46:00
URL: http://jgpm.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0