Campinghelg

I torsdags åkte vi längst ut på Bjärehalvön, till Torekovs First Camp. Vi fick en bra plats nära till lekplats, servicehus och havet. Men det var mitt i "långliggarkvarteren" så man kände sig kanske inte så välkommen där. Alla andra kände varandra och ville inte prata med oss.


Denna gången gick det fort för oss att få upp tältet. Inga problem alls. Men GUUU va sandigt och jordigt det var.. Förtältsmatta står högt på önskelistan, näst efter grill.


Solnedgång vid Kattegatt med Hallandsväderö i bakgrunden.


Cornelia ville inte gå närheten av vattnet och hon tyckte det var SÅ läskigt att gå på alla stenar på stranden.




Full fart på studsmattan, det kryllade av ungar här. Barnen ville inte gå där ifrån.



Kommentarer
Postat av: Virre

Fina bilder! Fast jag är fortfarande skeptisk till husvagnssemester!!! :-) mest för att jag tror jag o ulf skulle bli ovänner!

2009-05-04 @ 07:30:12
Postat av: Johanna

Håller med föregående talare. E oxå skeptisk till husvagnssemester...för att man BLIR ovänner ;p

2009-05-04 @ 12:42:12
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0