veckan går fort

Jag hinner inte med och skriva något på veckorna.
Just nu på jobbet har jag SÅ mycket att göra, leveranser till söder, öster och snart norrut.
kvällarna vigs åt att sova....
Idag har älsklingen varit så duktig och börjat bygga på vårat lilla staket runt tomten. Han tog barnen och åkte till jemfix och köpte virke. Cornelia har varit duktig och hjälpt till och bygga och hämta skruvar etc. Hon var väldigt trött idag när jag kom hem vid 18.
Kort kommer i morgon när det är ljust.
Nu på kvällen ville älsklingen att jag skulle åka och köpa pizza, så han ringde och beställde en i Teckomantorp. Jag sa att jag är trött och orkar inte köra och köpa pizza. Men han hade beställt så jag åkte då. Strax innan avfarten så är det en avfart till Svalöv åt andra hållet. Där blir det 70 km/h från en 90 väg.

Ni kan ju fundera på vad som hände. Det står en kamera där.
Jag satt och funderade på fram till Teckomantorps avfarten vad det kunde varit som blinkade.
När jag körde hem igen så såg jag kameran....  hmm. får se om det kommer ett brev från Kiruna till oss.

Kommentarer
Postat av: Urban

Du funderade väl på om det var Björn som var efter dej och fotade : )

Cornelia blir nog konstruktör när hon blir stor, minst....

Vi har det lungt och skönt här snart drar vi vidare till Ullared.

2009-03-21 @ 09:59:17
Postat av: Virre

Illa det kan bli dyra pizzor....

2009-03-21 @ 10:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0