Vad jag är duktig

Igår var jag SÅ trött, låg i soffan och sov och barnen la pärlplatta vid soffbordet. När de tappat ut pärlor andra gången över hela golvet så ringde vi till mormor för att åka och hälsa på henne. Jag sydde påskkjolar till barnen där, av mina gamla tröjor.
Idag när jag vaknade var jag lika trött som igår. Vi blev sena till dagis och älsklingen sov längre än vad han tänkt. Så idag blev det bil till dagis, in med ungarna och ut igen lika fort....
Jag fick iallafall med mig träningskläderna i farten hemmifrån, tur var ju det för att jag hade bestämt med min arbetskamrat att vi skulle träna ihop idag. Så vi gick på ett Indoorwalkingpass idag på lunchen, SATAN va jobbigt det är. Som spinning fast man använder sig att armarna mer också..

Alltså jag tyckte innan jag provat det, att det såg ju hur fånigt ut som helst. Men det var riktigt kul.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Att det finns såna pass hade jag ingen aaaning om. Men jag tror faktiskt att det skulle passa mig bättre än spinning :) Så vi får hoppas att det letar sig uppåt ifrån Skåne så att även vi får prova på.

2009-03-25 @ 07:08:49
Postat av: Virre

Snyggt jobbat! Fast du var trött fick du med dig träningskläder, imponerande....

2009-03-25 @ 07:46:47
Postat av: Virre

Hmm jag tror du är på rethumör!!!! är du inte tillräckligt trött efter träningen utan att du orkar mobba mig för hur jag såg ut en gång i tiden....

2009-03-25 @ 14:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0