Vad det regnar!!!

Tycker inte att det gör annat än regnar när man är hemma. När man sitter på jobbet kan man se att himlen är blå men vad hjälper det.
Nu har barnen somnat, vi har varit ute och lekt i regnet i 1 ½ h.
De hade varsin spade och hink med sig och hur kul är det inte med vattenpölar och sand då. Göra geggamojja och "mat till mamma".
Vi har även en lång rutschkana vid lekplatsen här och den går SÅ fort i regnkläder och när det är blött. Michaela åkte ett antal gånger.






Ska barnen gå i mina fotspår och bli VA-ingenjörer, eller?? =) Här vid brunnen stannade de i minst 15 min. =)
(som förövrigt var en ø1000 betongbrunn med vallad botten.)

Nu ska jag göra pannkakor så får jag väcka barnen sen. Ska prova Oatleys havrepannkakor, eftersom Cornelia inte får äta mjölk.

Kommentarer
Postat av: Johanna

asg Fredrik och jag kan inte sluta skratta =D LOL Du e för jella skön =D

2009-03-02 @ 18:14:33
Postat av: Virre

finns den sorten med ovallad botten?? :-)

2009-03-03 @ 07:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0