Snöstorm

Idag hade jag bestämt att jag skulle rida.  Det har ju varit SÅ fint väder nu i ett antal dagar.
Men nu på eftermiddagen så började det blåsa och regn snöa.
Jag åkte till Påarp och hämtade ett par solglasögon jag vann på tradera igår.

De satt som en smäck i ansiktet på mig =)

Iaf jag kom till stallet vid 18.20 och klädde på hästen sadel, träns och täcke. så gick vi ut, vi stod ut i ca 35 min i snöblåsten... Men hon var Så duktig. galopperade lugnt och stilla. Travade lugnt och stilla, och så skrittade hon fort som bara den.
När vi varit ute och kom i stallet så såg vi ut som vandrande snögubbar. både jag och hästen. Usch och fy va kallt det var.

På lunchen var jag och Åsa och tränade MuskelMix. jobbigt... han instruktören kör så väldigt mycket magövningar nu. Och min mage får inte starkare muskler, jag har ju tränat länge nu ju...

Kommentarer
Postat av: Gisela

TACK så mycket för hjälpen! Konstigt att vädret alltid är emot dig när du ska till stallet... Då spelar alltså dagen ingen roll =)

2009-03-26 @ 21:57:08
Postat av: Virre

Magen är en knepig kroppsdel du....men vi får kämpa på!!! :-)

2009-03-27 @ 07:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0