Nu var det gjort

Nu är premiär turen över. Vi känner oss som värsta proffsen.
Att dra husvagnen var hur enkelt som helst. Man glömde nästan bort att man hade 1,5 ton extra bakom bilen.
När vi kom fram till Göteborg så backade Älsklingen upp på Hellströms uppfart, som att han aldrig gjort annat. =)
Natten sov vi alla i stora bädden fram i husvagnen, barnen vägrade sova själv i lilla bädden. Blir väl bättre senare när de blir vana vid husvagen.
Värmen var det inget fel på heller. det var SÅÅÅ varmt, vid 3 på natten vaknade jag och stängde av värmen, för vi kokade allihop. När barnen vaknade kl 06.30 så var det fortfarande varmt. då kom vi även på att kl var ju en timme frammåt. 07:30 alltså.
Älsklingen och barnen gick in hos Hellströms och jag och Aqua tog en joggingtur runt Tyrsjön. 2,5 km på 15 min. ganska bra. Om jag inte varit så hungrig kanske jag kunnat jogga lite mer.

Vägen hem gick inom Ullared. Kul att shopa lite. bara 780 spänn fattigare, hittade inte det som jag ville ha, får köpa det i Löddeköpinge istället i veckan.
När vi kom hem så backade vi upp husvagnen manuellt för att vårat nya staket var ju ivägen för att backa upp med bilen. Hade varit trist om det gick sönder redan...

Klar för avfärd i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0