Måste skryta lite

Idag måste jag skryta lite som sagt. Jag har faktiskt varit så duktig nu senaste 3 dagarna.
I söndags joggade (Gick joggade ;o)) jag, i måndags var jag i stallet och red i nästan 2 timmar, storasyster var med och visade vad jag skulle tänka på och så =)
Sen idag så har jag varit på Indoorwalking på lunchen.  Jag känner mig lite små seg i kroppen nu. Får se om jag kan gå i morgon =)
Mina gamla arbetskamrater åker till Dubai i morgon på studieresa. Gött för dom, jag ska vinka till dom när de flyger över Helsingborg. =)

Kommentarer
Postat av: virre

otroligt bra jobbat! jag är kvar o håller ställningarna, det finns en ny kille, fredrik som försöker leka chef nu när alla är borta så han får vi ta i örat!!! :-)

2009-03-31 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0