Joggat idag

ja, Ic jag börjar nog bli gammal som retar mig på hög musik.
och ja Virre, det blev mycket rödvin när vi var i Rom =) men då behövde man  inte gå upp för att vara på möte på morgonen.

Nu sitter vi framför tvn och glor på melodifestivalen, tyckte inte att ngn låt var särskilt bra.
Vi har haft våra trevliga grannar här på besök. Vi bjöd in dem på fika, dvs nybakta bullar och kaffe. När de kom så hade de med sig en flaska rödvin =)
det är gött med rödvin alltså.

Idag har jag varit ute och joggat det gick sämre idag än sist jag joggade... jag orkade ingenting. Får väl jogga i morgonbitti också kanske.
Jag har ju som sagt anmält mig till Vårruset och det är ju inte jätte lång tid kvar tills det är. den 4 maj.

När vi var ute och åkte idag så stannade jag till vid ett växthus som vi körde förbi, gick in och köpte en bukett Tulpaner. Jag kom ju liksom på att vi hade bröllopsdag den 24 feb. det var ett tag sen, vi båda hade glömde bort det.

Kommentarer
Postat av: Virre

är det inte då man säger.....bättre sent än aldrig!!! :-)

2009-03-16 @ 07:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0