Hemma Måndag.

Igår så vann min syster med sin häst när jag var hästskötare.
Tur att jag stod på rätt sida om ridhuset med min proffskamera när hon fick rosetten. (en blå gul för första priset)


Nu idag efter att vi ätit min goda pyttipanna som jag gjort alldelles själv på revben som blev över i helgen så hämtade barnen en madrass till vardagsrummet för att sova middag.
Det är tur att de kan läsa saga själva nu förtiden. Synd bara att de inte har somnat ännu =)



Nu ska jag göra kaffe och äta bulle, min kära man bakade ju bullar nu i helgen, medans jag dammsugade och rengjorde torktumlaren och luftfiltret i värmepumpen.
Riktigt goda blev bullarna.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser ut som att mamma har vart framme och fixat till frisyrerna lite ;)

2009-03-16 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0