Helvetesdag

Det började inget bra idag, klockan ringde 05.40, trött som en gris gick jag upp. När jag skulle väcka barnen så var de så trötta så jag fick klä på dom i sängen.
När vi kom till dagis, gick Michaela baklänges och ramlade rakt i en vattenpöl. Inga extra kläder hade hon på dagis så hon fick ta på sig Cornelias byxor. Jag jäktade hem och hämtade mera kläder och lämnade de på dagis utan att barnen skulle se mig och börja böla.
Kom till jobbet fick veta att det jag skulle lämna i morgon kl 12 skulle vara klart idag. FAN tänkte jag, jobbade lite stressat, blev ändå inte klar helt. Får se om jag hinner färdigt i morgon bitti och får lämna det försent.

Kom till tåget. Tåg helvetet bara gick till Ramlösa för att det var kontaktfel resten av vägen, så det blev att åka buss från Ramlösa och hem. Kom hem en halvtimme senare än vanligt.
Kom till dagis, då ville inte Michaela följa med hem. Dessutom så hittade vi inte hennes utebyxor, helt väck.

Det ända som varit bra idag är att Michaela och Cornlia har lekt så snällt och stilla på eftermiddagen, skrek bara lite.
Sen somnade de idag på bara 15 min och det är inte vanligt.

var tvungen att skriva av mig. Kram på er nu ska jag lägga mig i soffan och dricka te.... för vad kan väl gå fel då?

Kommentarer
Postat av: Virre

Uj Uj Uj såna dagar vill man nite ha för många av....men nu dröjer det nog innan du får en sån dag igen!!!

2009-03-11 @ 07:32:49
Postat av: Pappa Björn

Stackars Älsklingen!! Jag flyger hem idag och avlöser dig. I helgen lovar jag att ta hand om barnen, tappa upp ett varmt bad till dig samt servera ett glas rött och hur mycket choklad som du bara orkar!! PUSS

2009-03-11 @ 11:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0