Ont i örat...

I natt har jag varit vaken med Michaela från kl 2. Hon klagade på att hon hade ont i örat och kunde inte sova. Men när det väl var dag att gå till dagis så vill hon INTE vara hemma. Så för att slippa ha en skrikande unge hemma, hon hade ingen feber, så lämnade jag henne på dagis.
Det tog 3 timmar så ringde dagis till Björn och sa att han fick hämta Michaela för att hon ville inte äta hon ville inte leka bara ligga på soffan och sova. 37.6 hade hon i temp.
Björn åkte till doktorn med henne. Efter att jag hade trugat till mig en tid hos doktorn. Sköterskan jag pratade med ville inte ha henne till doktorn, men när jag stod på mig och sa att det är inte länge sen hon hade öroninflamation, och när hon såg Dias journal att det var två stycken i Jan och Feb så fick jag tid en timme senare.
de tog blodprov och kollade örat och halsen, men inget där.
Björn sa att han tror att det har med allergi att göra, så då fick han allergi medicin till henne som vi ska ge. Sen i höst ska vi göra allergi test på henne, det gick visst inte att göra nu på våren sommaren för att det var så mycket allergi i luften.
Vi får väl se då.

Får se om hon sover inatt eller om jag får vara hemma med henne i morgon.
Björn har städat ut alla grejer ur husvagnen nu. Så mycket grejer det får plats, det är ju inte sant....
Men i morgon hämtar vi den nya, jippi!!


Michaela fotografen har varit i farten med sin egen kamera!
Funderar på att sälja den på tradera och köpa en bättre till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0