Nationaldagen 2009

Nationaldagen till ära så  hittade jag min gamla Sverige klänning som jag hade när jag var liten, den var lagom till Michaela så hon fick ha den på förmiddagen. Men det var lite väl kallt idag, bara ynka 13 grader. usch och fy.




Vi har varit på Viarps Ridhus och kollat på kusin Moa när hon tävlade med ridskolehästen Blomberg. En felfri runda på 60 cm höga hinder. Såg superfint ut, Moa är jätte duktig.




Altan börjar ta form, så stor den blir :o) På en dag hann Älsklingen få upp hela ramen, men nu fattades det lite skruvar och beslag för att fortsätta. Nya tag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Virre

så synd att det var kallt för vad fin hon var i sin klänning!

2009-06-08 @ 13:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0