Måste skryta lite, igen

Ja, som sagt. Jag är ganska stolt idag, Det har verkligen sett ut som "Hej kom och hjälp" här hemma. Men idag vet jag inte vad som tog i mig, Jag städade och rensade och torkade golvet (med trassa, för att få bort de största fläckarna...)
Nu känns det bra mycket fräschare, så nu är ni alla välkomna och hälsa på lite. =)

Älsklingen har jobbat på med altan, fick bli en tur till Byggmax för att komplettera med 2 plintar och lite beslag och fransk skruv. Sen jobbade han på Medans barnen var pigga och glada och sprang och lekte med grannens flicka.
Det har inte varit särskilt varmt idag endast 12 grader. Men uppehåll.
Nu precis började det regna och det bara öser ner, RAKT ner för omväxlings skull....
Röstat har inte blivit av idag heller. Jag har inte någon som helst koll på vem/vad/vilka som är bra eller inte.
Vallokalen är vid skolan här och det har inte varit någon stridström av valdeltagare vad jag sett.
Men jag har som sagt städat idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0