Storstädning

Idag har jag och Björn gjort ett riktigt röj här hemma.
Barnen tog storasyster och familj hand om. Så vi var barnfria medans vi städade.
Så nu är alla bebisleksaker ute ur barnens rum och garderoberna utrensade på gamla kläder.
Det ekar nästan här hemma nu för att det inte ligger en massa högar med leksaker, kläder mm  överallt.

När vi hämtade barnen så köpte vi med pizza. Gött
efter pizzan, kom Johan med förslaget att vi skulle gå ner till stranden och köpa glass. Så blev det, ner till stranden, bada en timme och så köpa glass sen.
Det var riktigt varmt i vattnet.

På kvällen åkte jag upp till sommarhagen med Gisela och Moa. Jag red och de cyklade med som sällskap.
Hon är ju så snäll den hästen. Helt underbar att rida ut på.
När vi kom tillbaka hagen och hade släppt ut henne så kom det regn, i massor. Det ÖSTE ner, Gisela och Moa skulle cykla hem de stackarna. Skulle jag haft ett cykelställ så skulle jag kunnat skjutsat hem dom.

Nu ska jag kolla på Beck.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mmm...asfalt e sådär kul... Som tur var asfalterade de om här utanför för ett par veckor sedan :) Hoppas er klinker blev ren!

2009-07-14 @ 09:33:14
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0