Helvetescampingdag

Dagen började med ÖSregn.... Tur som vi hade så hade vi inget som vi behövde plocka undan innan vi åkte. Så vi kopplade på och drog därifrån.
Ställde GPSen på Ullared och den drog ut oss på en liten j---a grusväg. Hur kul är det på en skala??
Vi kom till campingen i Ullared, jag bad om en plan plats till våran husvagn. jag fick en plats med el och körde in på campingen. Kul i värsta uppförsbacken. Vi backade upp och skulle ställa vagnen i lod, visst det gick ju inte..... Jag gick till reception och sa till henne att ge hit en PLAN plats. Vi fick en på en grusplan.
Ut med markisen och sen iväg och äta och shoppa.
När Björn och barnen kom tillbaka till husvagnen efter att ha stressat ut mig till bilen, där de inte var....  så låg markisen på taket och ett av benen var av. Måste kommit en ordentlig vindpust.....
Så det blev till att rulla ihop den och så får vi väl se om vi klarar av att laga den eller om man måste köpa nya ben till den.


Björn körde till Ica och köpte en flintastek medans jag och barnen gick och utforskade campingen, vi åt en massa blåbär. hur gott som helst.


Nu sitter vi här i husvagnen, barnen har somnat, Bag Vinet är öppnat och så har vi hittat ett trådlöst nätverk här på campingen som vi kunde logga in på.
Nu ska vi bara softa så får vi se vad vi hittar på i morgon..

Kommentarer
Postat av: Virre

Det ser ju inte asmysigt ut det där att campa på en grusplan....men plant är det ju i alla fall! Hoppas ni hade det mysigt ändå o gjorde FYND!!!!

2009-07-12 @ 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0