Födelsedag.

Det har varit en behaglig dag idag.
Dagen började med att barnen och älsklingen kom och sjöng för mig på morgonen.
sen under dagen har jag bakat och gått runt och plockat, medans älsklingen tvättade bilen och var iväg och handlade.
När han kom tillbaka från affären så kom han med ett stort paket från CDON. Jag öppnade det och där låg ett Wii Fit och ett Wit active sport, Precis vad jag önskat mig.
Jag packade genast upp det och satte igång och gjorde en profil på Wii fit. När jag gjort upp profilen så visade sig att jag har en Wii fit ålder på 45 år.
Men yogaövningarna tog jag galant. Muskelövningarna, var jobbiga.... Jag känner faktiskt lite i benen nu i skrivande stund att jag tränade lite i 20 min på balansbordet. =)

Cornelia höll koll så att jag gjorde rätt =)

Kommentarer
Postat av: Virre

du ser fit ut i alla fall!!!! var det värt att satsa på?

2009-07-21 @ 22:49:06
Postat av: Anonym

Helt klart värt!!

Fanns ju roliga grejer att gör också. åka slalom och gå balansgång och grejer.

imorgon ska jag prova EA wii active sport också..

2009-07-21 @ 23:17:32
Postat av: Johanna

Du måste testa ROCKRING! Det känns verkligen i midjan kan man säga hihi

2009-07-21 @ 23:29:06
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0