Surprice SJUKA barn

Jag är SÅ trött på dagis. Ingen ordning, barnen byter nappar, Igår kom Cornelia med en annan napp som Pappa aldrig sett. Pappa frågade efter C napp. Dagisfröken visste inte var den var, sen kom en annan mamma med barn och sa att "detta är inte Ellas napp, var ÄR hennes?" Det visste inte dagis fröken heller.

Jag har inte varit med om ett sånt Dekadent dagis och dagis fröknar, I måndags var inte barnen ute i solen , jag frågade varför då? Dagisfröken sa då "nä inga barn ville gå ut" Jag ångrar att jag inte sa vad jag tänkte, VADDÅ VILLE?!? dom är 1 till 5 år, dom SKA gå ut....
som sagt jag är J...T trött på detta nu, har bott här i ett halvår och barnen har varit sjuka 1-3 dagar VARJE vecka....
FY F..

Kommentarer
Postat av: Virre

Usch stackars er....o tänk vad jobbigt för barnen också.

2009-01-15 @ 13:29:52
Postat av: Johanna

Jo skog e 80-tal, men det vill ja inte ha heller! Skogen var dock den snyggaste på Rusta :(



Har börjat kika på utländska sidor nu och där kan man hitta fina för runt tusenlappen :)

2009-01-15 @ 15:42:00
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ta ett snack med personalen, funkar inte det så snacka med deras chef. Har ni pratat med de andra föräldrarna, det är kanske fler som är trötta på att vara hemma med sjukbarn varje vecka. En enad front mot dagis kan ge bra effekt.

Vi tycke att vi fick lite info om vad som hade hänt på R:s dagis om dagarna och när vi började höra med andra föräldrar så var vi inte ensamma. Vi tog upp det på ett föräldrarmöte och har fått jätte bra respons från personalen.

2009-01-16 @ 08:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0