SEr ni skillnad?

köpte värmeljus på IKEA sist jag var där, de värmeljus jag hade hemma tyckte jag var så dåliga  för att det var så mycket stearin kvar i dem när de hade slocknat. Nu har jag eldat ett antal ikea ljus också. ser ni skillanden?


Björn var i Malmö idag med jobbet på vägen hem så stannade han på "Stoff och still" och köpte fusk skin till våra köksstolar. Vi klädde om en, sen var vi helt slut, var allt ganska jobbigt, Nu har vi bara sju stolar till...

Det var lite svårt att få till hörnen.

Vilket blir bäst tror ni? Väldigt annorlunda med svart på stolarna...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Värmeljusen på IKEA är ju väldigt bra tycker jag. Passa dig för att köpa värmeljus på EM för de är rikigt dåliga!! Slocknar varje kvart så man får hålla på och tända och tända och tända...



Stolarna kommer bli jättebra i svart :) Kanske passar bra med "skinn" om man har små barn oxå så att ytan är lätt att torka av om olyckan skulle vara framme.

2009-01-08 @ 20:50:24
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Virre

Det blir hur bra som helst! o jag håller med johanna lättskött!!!

2009-01-09 @ 07:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0