Jobbarvecka börjar snart igen

Hoppas nu att barnen kan få vara friska denna veckan. Cornelia har lite hosta, men ingen feber. I helgen nu har de varit jätte pigga. Lekt för fulla muggar med kusin Rebecka.

Jag var på Citygross och handlade idag, skulle köpa blöjor och batterier, kom hem med en heldel mer. =)
Iallafall, blöjorna kostade 89 kr om man handlade andra varor för 300 kr. Annars skulle de kosta 129 kr (så dyra var aldrig blöjorna i Trollhättan). Iaf jag handlade inte andra varor för 300 kr men kassören var schysst mot mig och gav mig rabatt iaf. Tack kassören på Citygross på ättekulla.

Jag har faktiskt skrivit en lista nu på grejer som ska göras här hemma. Kände att det behövdes, kan inte lagra allt i skallen.... listan blev två a4 sidor.... Hmmm. 
I vår/sommar är ni välkomna hit och hjälpa till och bygga altan, för den står högt på listan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0