Jobba 80%

Nu har jag fått klar tecken från mina chefer och personalavdelningen på jobbet att jag får lov att jobba 80%.
så fr.o.m. måndag 2 februari, alltså nästa måndag.

Det känns lite konstigt faktiskt.. Men jag tror nog att jag kommer in i det ganska så snabbt att vara ledig på måndagar.

På tal om något helt annat, så har Cornelia feber igen. När älsklingen hämtade barnen på dagis hade hon 39,4 i feber. Stackars liten, jag kollade henne igår kväll och i morse, men då hade hon ingen feber.
Älsklingen har ju ett bra jobb så han kan jobba hemifrån i morgon, han får väl se då hur pigg hon är då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tror jag blir bra att jobba 80%. hur länge ska du göra det?

2009-01-26 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0