Gymkort

Förra året när jag skulle skaffa gymkort så var det så smidigt att min dåvarande arbetsgivare hade fixat att vi fick träna på gymmet brevid jobbet, utan att behöva tänka på autogiro och grejer... Nu jobbar jag ju inte kvar där så nu måste jag ta och skaffa mig ett eget kort..
Min lillasyster sa att jag kan överta hennes gymkort på Aktiverum i Helsingborg, det ligger 3 kvarter från mitt jobb. Jag tyckte att det lät som en Jelly good Ide.
först idag fick jag loss tummen och ringde gymmet och sa att jag vill ta över ett kort. Det skulle kosta mig 300 kr i adm.avgifter för att jag skulle få ett eget kort och en egen genomgång av gymmaskinerna. Det är ju a fairtrade.
Så på måndag ska jag gå dit skriva på och få mitt kort.
Så kan jag sen gå på Boby balance, body pump, boxing, spinning, gym, step, core m.m.
Ska bara prata med Ekonomiavdelningen på jobbet, hur jag ska lägga upp autogirot så att det kommer direkt till dom, för att jag vill ju inte ligga ute med pengarna för att sedan få tillbaka dem. Får se hur jag gör.
Sov Gott nu.

Kommentarer
Postat av: virre

nu kan du inte skylla på något alltså! :-) blir väl bra o komma igång lite!!

2009-01-10 @ 10:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0