Blå himmel och sol

Inatt har det inte varit roligt att vara mamma. Michaela vaknade varannan timme och grät över att hon hade ont i örat. Och hon var törstig och kissig och allt. Så jag har inte sovit mycket. det är inte lätt att somna om när man vet att snart vaknar hon igen.
Björn åkte till doktorn med henne på morgonen. Det visade sig att hon hade öroninflammation i höger öra. Men nu har hon fått Penicillin så nu ska det ju gå över, om man nu får i henne medicinen.
När de var iväg så passade jag på att plocka lite här hemma.... så mycket grejer det ligger precis överallt.

Jag tog hand om Seline idag för att Gisela jobbar. Visst mycket nu med bokslut och grejer...
Jag passade på att rida ut idag. SÅ fint väder och så snäll häst. kan man begära mer??

Kortet taget uppifrån sadeln, tyvärr i motljus. och med mobilkameran.

När jag kom hem så hade Björn lagat mat, kinagryta med kyckling och äggnudlar... mycket gott.

Kommentarer
Postat av: Virre

är lite avis på dig som får rida så där ofta. det ser så mysigt ut! MEN jag är inte avis på sjukdomarna....hopps verkligen att det snart blir bättre o det blir det ju! särskilt när det blir ljusare o varmare ute.

2009-01-02 @ 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0