Barnkalas

Idag har jag och Michaela varit på grannens fem års kalas. Det var Isabella och Benjamin som hade kalaset i klubbstugan som Billeberga GIF har här vid fotbollsplanen.
Nästan 30 barn där, jag kan bara säga att jag är GLAD över att jag inte jobbar på dagis, hade inte klarat en dag där. När jag sa till några barn som bara stod och skrek av ingen anledning så bara tittade de på mig och fortsatte skrika, lyssnade inte ett dugg.
När de skulle få fika så lugnade de ner sig och det blev lugnt en stund.



Efter kaka, tårta och läsk var det dags för lekar.



Efter två timmar var det dags att gå hem igen med en stor godispåse.

När vi kom hem så visade det sig att Cornelia har feber, nu på kvällen innan läggdags hade hon 39,5

Nu ska älsklingen göra sin favvo kvällsmat, vita bönor och stekt bacon, jag hoppar över det. Michaela tog just sin stol för att stå brevid och kolla hur pappa gör, hon sa " så jag vet hur jag gör när jag blir stor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0