Backat med släp m.m.

Idag har jag lärt mig massor av min duktiga stora syster.
Jag var med henne till stallet och så körde jag hästsläpet till ridhuset, red en timme. Görr jobbigt.
Sen när vi kom tillbaka till stallet så backade jag upp släpet mellan ett annat släp och en bil.... Skit duktigt av mig... men det var allt lite knixigt och svårt.. jag måste ju öva nu innan vi får husvagnen. fast det är klart den är ju ett antal meter längre än en hästtransport.


Tog så klart med mig proffskamerna och proffsfotografen Gisela... ehhh....


Några bilder från morgonpromenaden igår.
   

Även dess kort tagna med proffskameran Ixus 80is. Blir allt bättre med Systemkamra, men inte orkar jag bära Älsklingen kamera med 70-200 gluggen, den väger ju BLY!!!

Kommentarer
Postat av: Virre

jättefina bilder! Visst är det fint med rimfrostbilder....tyvärr är det plus här nu o allmänt grått men det har verkligen varit fina dagar!

2009-01-06 @ 16:59:49
Postat av: storasyster

hittade du ingen bättre bild på dig och Seline, det var väl den sämsta... Så kan en galoppfattning se ut, hi hi.

2009-01-06 @ 23:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0