Vår i luften

Idag gick jag upp kl 5, när jag gick med Aqua så var det SÅ skönt ute. Vindstilla tyst och behagligt.
Jag tog första tåget till Malmö 05.55 för att ha möte med Vellinge Kommun kl 9. När jag kom till kontoret så var jag först där.. så det blev till att sitta utanför dörren och läsa tidningen som låg där.
Till det som jag tänkte berätta.

Jag har gått utan mössa hela dagen idag. Så nu måste ju våren vara här. Jag är ju inte den som tar av mig mössan för tidigt på vintern....
Kl 15 hämtade jag barnen på dagis. Så fint väder så att vi gick till lekplats och gungade och åkte pulka.

Men nu är det dags att natta barn här för att de börjar bli väldigt gappiga här nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såna som gör att inte huset faller ihop som ett korthus =D

2009-02-24 @ 17:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0