Ridtur i mörkret

Idag gick jag och tränade Muskelmix på lunchen. Det kändes skönt att få ta ut sig lite. Se hur skönt det känns imorgon om träningsvärken kommer.
Efter jobbet kom älsklingen och barnen och hämtade mig utanför jobbet, på vägen hem stannade vi på ÖB. Jag köpte en ny grimma till Seline och så köpte jag två påsar chips till helgen.
Sen åkte jag till stallet. Mockade, satte mat, vägde upp hö, sen så gjorde jag ordning Seline med Reflexer högt och lågt. Plus en pannlampa på hjälmen, så bar det iväg ut. Tog en skritrunda, liten bit asfalt, en bit grusväg, och så lite asfalt igen. tog 30 min. På vägen hem kändes det att hon visste var hon var på väg skriten gick fort.

Nu ska det bli gött att ta en dusch och gå och lägga sig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0