Ost och vin

Idag har vi varit över till grannarna och druckit vin och ätit ost och kex. Det var så jätte länge sen vi träffade dom innan jul.
Så direkt när jag komer hem då gick vi över, Cornelia stod här hemma och väntade på mig innanför dörren med skorna på. Så sa hon "gå hem till Anna-Emilia."


Idag på jobbet kom en säljare från Aco-drain och bjöd på fika, chokladbollar beställde jag och det fick jag =)
När han fick veta att jag har två barn så frågade han hur gammal jag är. när jag sa att jag är född 78 så sa han att han trodde att jag var MYCKET yngre. =) Tack sa jag =) Det är ju kul att man ser ung ut.
Men han blev glad när jag berättade att jag har ritat in nästan 300 meter linjeavvattning på ett par kvarter. Det är en stor order för dom om dom får det.

Kommentarer
Postat av: Virre

ost o vin är gott!!!

2009-02-13 @ 08:09:08
Postat av: Sara

ja guuu va gott det är! de där ostarna ser ju jätte mumsiga ut!! Måste äta ost och kex i helgen! ha det fint!

2009-02-13 @ 08:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0