när älsklingen var borta

Så gick jag och barnen iväg, i det strålande solskenet, till dagislekplatsen.
Där visade barnen mig alla lekgrejer, Michaela klättrade i klätternätet som en liten spindel =)
Jag gick ju från kameran så bilderna är tagna med min mobilkamera.

Hästen sa Goppili goppili gop enlilgt Cornelia


Mamma satt och solade, känns faktiskt lite i ansiktet att man fått en timmes sol idag


Lek i full gång


Hittade vintergäck på vägen hem från vårat lekpass

Strax efter att vi kommit in så kom mormor och morfar på besök. Så dessutom strax efter att de hade kommit så kom Älsklingen hem från sin fototur med svågern.

Kommentarer
Postat av: Virre

Visst är det skönt när man börjar hitta vårteckan!!!

2009-02-09 @ 07:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0