Ledig

Idag är första dagen jag är hemma med barnen nu när jag gått ner till 80% from 1 feb gjorde jag det. Företaget jag jobbar på var shyssta och lät mig vara hemma så snabbt fast egentligen skulle jag ha fått vänta en månad till. I mars börjar Älsklingen jobba 80%

Igår var vi i Höganäs och träffade mina gamla klasskompisar. Det var kul att träffa dom och barnen lekte väldigt bra ihop.




Ruschkanan var flittigt använd. Som tur var hände det inte någon större insident.
På vägen hem körde vi inom Rydebäck, vi kom dit precis när de hade ätit klart så vi fick lov att äta upp deras "rester". Jättegod lax med potatis och sås. Barnen åt mycket.

Jag tänkte på det nu att vi har ju faktiskt varit friska i en vecka nu... gött. Hoppas vår tur har vänt med tanke på sjukdomar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0