Jobb tisdag

Idag lämnade jag barnen på dagis sen tog jag tåget till Lund för att åka vidare till Hässleholm, VAd hände med tåget då tro?
Jo i Höör blev det Teknisktfel på tåget så att det stod stilla där i en kvart extra.. det räckte för att vi blev försena till mötet på HässleholmsVatten.
Men mötet gick bra och vi blev nöjda, vi fick veta det vi behövde.
Ikväll var det AfterWork med VA-yngre som jag är med i, jag var på väg dit efter jobbet men så satte jag mig på tåget hem av ren vana. Så då orkade jag inte åka vidare till Malmö för att dricka Öl med okända människor, för jag tror inte att jag känner någon här som är med i Nätverket.
jag tar det nästa gång....

Kommentarer
Postat av: Virre

snacka om att man är vanemänniska! :-)

2009-02-04 @ 07:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0