Ingen bra början på dagen

Idag har halva dagen gått åt skogen kan man säga....
Det började med att Cornelia kom och väckte mig, jag försökte få henne att sova igen. När hon sa att hon ville äta frukost så kollade jag på klockan, 06.55. en kvart efter att jag skulle gått upp... Ni ska veta att tiden på morgonen för mig är noga uträknad för att man ska hinna med allt.
Jag vände mig för att väcka Älsklingen, men det var tomt, där låg Michaela. Tänkte att han har gått till jobbet tyst idag, konstigt. =)

Jag gick in och tog en snabb dusch, sen på vägen till skötbordet med C så hörde jag från M s rum ett Godmorgon, jag försov mig visst. :) där låg älsklingen och sov i Michaelas säng, förstår att hon låg i minsäng, för hon hade ju inte fått plats brevid pappa..
Jag stressade iväg till dagis med barnen, och stressade vidare till tåget. Där stod jag i -9 grader och solsken och väntade, och väntade.... Tåget kom 15 min försent....
dagen på jobbet började med att en försäljare från STARKA produkter kom och pratade marksten och betongrör, när han tjöttat färdigt satte jag på datorn för att inse att jag inte kom åt varken Mail. internet och knappt de projekt som jag jobbar med, så förmiddagen gick i snigelfart, kunde inte jobba effektivt alls. En kabel i Köpenhamn var avgrävd...
Efter lunch så gick allt från Klarhet till klarhet.
datorn funkade bra, alla telefonsamtal som behövdes ringas idag gick bra och det flöt på.

Älsklingen och barnen kom och hämtade mig kl 17 så åkte vi och tittade på husvagen, och provade bilen med husvagnen så att alla lampor lyser rätt. funkade fin fint,
Det bar sedan av till IKEA  lämnade av barnen hos mormor och morfar på vägen.
men de tyger vi sett ut till gardiner fanns inte, SOM VANLIGT PÅ IKEA
det blev ett helt annat tyg....
Nu är vi iaf hemma och barnen sover, och det är dags för mig att sova, hoppas på att det är bättre tur imorgon för mig,
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Virre

Nu kan veckan bara bli bättre!!! :-)

2009-02-17 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0