Göra likadant som storasyster.

Jag åkte till jobbet tidigt idag, 06.05 tåget... jobbigt efter en natt som inte gav många minuters sömn pga att Michaela har sannolikt en öroninflamation, hon har haft så ont i örat och gråtit i natt. Nu är hon och pappa på vårdcentralen och träffar doktorn.
Älsklingen ringde mig på jobbet och sa, kolla din mail....
Dessa bilder fick jag...



"Jag klippe" sa Cornlia när pappa kom in och såg vad hon gjorde.

Det är väl klart att man ska göra lika som storasyster gjorde igår.. Nu blir det till att gömma alla saxar.

Jag åkte hem med 12.33 tåget idag, kände att det fick räcka för denna veckan. Dessutom behövde pappa lite avlastning när han skulle till doktorn med Michaela.

Nu ska jag och Cornelia ut och åka pulka. sen ska jag ta helg på riktigt och lägga mig i soffan och softa...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad kul att se att ni också har en blogg. Får jag lägga till den i min favoritlista på vår blogg?

Kram!

2009-02-20 @ 14:07:47
URL: http://www.skruttansliv.blogspot.som
Postat av: Ellen

com, inte som...

2009-02-20 @ 14:08:34
URL: http://www.skruttansliv.blogspot.com
Postat av: Gisela storasyster

Jaha du... dessa ungar! Det blev ingen billig VAB detta, det blir till att åka till frisören nu då?? =))

2009-02-20 @ 15:23:45
Postat av: Mormor

Precis vad jag tänkte igår.....ekot kommer efter =)

2009-02-20 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0