Blivande frissa...

Halloj!
Idag bloggar pappa Björn, som VAB:ar idag.
Den här synen möttes jag av när jag skulle fota!!! Jag ropade till barnen i badrummet "vad gör ni?" Leker med vatten svara michaela. Då tog jag kameran och gick dit och tänkte ta några bilder på dom. Dom brukar vara så söta när dom står och blaskar i handfatet.
Man vad förvånad jag blev....... Men det gör inget för det är ju "precis en sån här frisyr jag vill ha, pappa", sa Michaela :)

Vad som inte syns på bilderna är nacken..... Det blev väl "bra" där också...



Kommentarer
Postat av: Linn

GOSUNGE!!! Får mamma leka frisör ikväll då också =)

2009-02-19 @ 17:00:04
Postat av: Johanna

Vilken medveten dotter ni har som förstår det här med modet i assymetriska frisyrer =D

2009-02-19 @ 17:52:07
Postat av: Stora syster Gisela

Säger bara en sak... Hon är väldigt lik sin mamma!!! Hon hade också sax i handen för att provklippa allt som råkade komma i vägen. Kan det vara något som går i arv??=))

2009-02-19 @ 19:52:30
Postat av: Virre

Jättesnyggt! Lite mer färg också så liknar hon snart tant Veronica! :-)

2009-02-19 @ 22:27:06
Postat av: Mormor

Kan bara hålla med Gisela =)))

Håret växer ut igen..... men håll uppsikt över soffan, sängkläder och gardiner det är nästa steg.

2009-02-19 @ 22:30:46
Postat av: Sara

men å va roLigt!! Och innan jag läste här så tänkte jag samma som virre...liknande frisyr, bara färgen som saknas! COOL ;)

2009-02-20 @ 09:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0