Åka pulka i Skåne

Ja visst det går faktiskt att åka pulka ibland i Skåne.
Barnen gick promenad med pappa idag, de skulle gå till stora lekplatsen och leka, medans jag fick skura golvet här hemma.
När de kom hem glada berättade dom att de hade träffat Oliver från dagis där och fått åka med hans pulka.




Det gick undan, backen ligger i norrlägge så snön hade inte försunnit helt här.
Jag passade på att lasta bilen full med återvinningsgrejer, får se om jag orkar åka iväg idag och slänga det också.. Såg att grannen lastade in i sin bil också, men han körde iväg med det också...
Vi såg även en annan granne gå ut i kortärmat och shorts och startade grillen... man blir ju gött sugen på att grilla.
Det får vi göra när vi köpt en.

Förresten, är det någon som vet om man kan spackla upp träträdgårdmöbler? För det var ju lite sprickor i dem som vi köpte. Om det är fint väder i morgon också så ska jag tvätta av möblerna, så att jag kan måla dem senare.

Ha en trevlig alla hjärtansdag till er alla.!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Happy Valentines! :)

Konstigt klimat ni verkar ha det där nere...åka pulka och gå i shorts å t-shirt samma dag?

2009-02-14 @ 18:08:45
Postat av: Virre

Riktiga actionbilder, ser ut att gå grymt fort!!! kul!

2009-02-15 @ 14:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0