Min första dag på jobb igen

Jag är så himla trött idag, det känns allt ganska jobbigt att börja jobba igen efter 5 veckor semester...
Men kul också.
Barnen var första dagen på dagis igen. De var inte lessna alls när jag lämnade dem. de sprang in och hälsade knappt på mig när jag gick iväg. jag trodde att de skull gråta.

Efter dagis var pappa och barnen iväg och tränade med Michaela, idag fick hon spinga häck. Tränaren sa att det heter inte hoppa häck.
Michaela hade lite svårt att koncentrera sig på vad tränaren sa. Cornelia hittade en kul vattenpöl att hoppa i.
jag kom hem med tåget kl 18, pappa och barnen kom strax efter. kl 19 sov barnen som klubbade sälar. de var nog ganska trötta idag. 

Nu ska jag sova.
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0