fint väder hela veckan

Idag var ju inte ngt undantag på det fina väder vi haft ett antal dagar idag.
Jag började min dag med att sätta mig i hyrbil på Knutpunkten och körde till Hässleholm för granskningsmöte. Mötet gick la bra, och körningen gick la också bra. Inget att klaga på tycker jag.
När jag kom hem från jobbet så är det så gött väder att jag får ta av mig jackan när jag går från tåget.
Barnen sprang runt här hemma med grannungarna och lekte hejvilt.
Jag satt på baksidan av huset och kollade till barnen så kom grannarna över och frågade om de fick bjuda på nåt. Visst tänkte jag.
Så där hamnade jag sen och drack Freixnet ute på deras blivande terrass. Älsklingen var och handlade och kom efter ett par timmar. Han hade visst fastnat på jobb ngn timme när han var iväg för att handla. På hans lediga dag och allt.
Hoppas vi får behålla det fina vädret ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0