Helg



Visst är hon söt vår lilla "djävul" till hund.

Jaha nu var denna helgen snart slut. Det har gått fort.
Igår tog vi en tur till Ullared, 6½ timme tur och retur, och 5800 kr fattigare...Vet ni vi fick ett ½ meter långt kvitto. Men vinterjackor till barnen och till mig, ny väska till mig, dvdspelare till Johan, träningskläder till Björn och tröjor och byxor till mig. Jag hann inte prova någonting som jag köpte till mig, men allt passade faktiskt perfa.
Barnen och Aqua var hos Mosters Johan. Han såg helt slut ut när vi kom och hämtade barnen ;o)
På kvällen var vi över till våra snälla grannar på (som dom sa) en enkel ost och vinkväll.. Bente hade bakat så vi fick färskt bröd och sju sorters ostar och tio sorters kex. m,m, det kändes allt annat än enkelt. Men GOTT var det.

I morse vaknade vi senare än vanligt vid halv nio, så kom vi på att idag kl nio ska Moa tävla sin första tävling så vi slängde i oss frukost och in i bilen. Men när vi kom så var Moa klar och hade satt in hästen i stallet. Så vi missade henne. Men vi kollade på några andra flickor som hoppade.
Sen bar det av hemmåt igen.
Nu sitter vi och funderar på VAR ligger alla gardintillbehör?? vi hade ju tänkt sätta upp dem idag... Men vi hittar dem inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0