Orkan eller?

jädrar vad det blåser idag.
Det är himla tur att det inte blåste så här i fredags, för då var jag ute och seglade med mina arbetskamrater i Båstad. Det var kul att prova på  vi seglade en J/80. Det roligaste var att åka ribbåt som gick 45 knop, det gick undan.
På kvällen var vi på resturang och åt gott och drack gott. Men vid tio så åkte jag hem jag var så trött, orkade inte längre än så.
I lördags var det öppethus på Älsklingens jobb, vi fick gå rundtur i verkstaden och så fick barnen hjälpa till att plantera ljungplantor. Ballonger fick de också. På kvällen var det älsklingens tur att åka till Malmö och gå på fest. Han kom hem kl 01 så han orkade hålla ut längre än mig. :) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu pajjade sista dammsugarpåsen...hoppas jag det var iaf. Men om det var dammsugaren som pajjade så vet jag att d e till ICA ja ska åka ;)

2008-10-05 @ 13:31:27
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fredrik var llt med och tapetserade fast någon måste ju hålla i kameran oxå ;)

2008-10-06 @ 14:52:39
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0