lite att göra på jobb

Nu är det en liten svaka på jobb. Har haft leverans igår så nu hämtar vi andan allihop här på kontoret.
Så regnar det. jag som hade tänkt gå ut och fotografera inför nästa jobb vi ska göra här i Helsingborg. Inte kan man gå ut när det regnar. Får hitta på något annat.
Jag red i Måndags och idag har jag SÅ ont i benen, så jag går väldigt stelt. Min arbetskamrat frågade om jag har skadat mig. :) Nä jag är bara lite otränad i ridmusklerna sa jag då :)
men ikväll ska jag rida igen, jag ska vara häst vakt nästa vecka så jag måste lära känna hästen lite mer så jag inte tar fel häst i stallet eller något ;o) (det har faktiskt hänt mig en annan gång, min kompis sa till mig när jag hoppade upp skulle du inte ha Cayenne?jag hade tagit Peppar (hästarna hette så)) (mycket paranteser) ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0