Kulturen i Lund

Idag har vi varit på utflykt till Kulturen i Lund.
Det började med att mina föräldrar har fyllt 60 och på deras födelsedagar åkte de långt hemifrån. Jag och mina syskon bestämde att vi skulle försöka överraska dem.
Vi skickade ett brev med en tågbiljett till Lund och text att de skulle ta tåget kl 12.15 hemifrån. Så inget mer, så hoppade vi på tåget på våra stationer och visade oss inte förrens vi kommit till Lund.
Min bror ordnade guide på kulturen i Lund som är typ ett Friluftsmuseum med gamla hus och dyl. Det var intressant och guiden var mycket proffesionell.
Efter guidningen så gick vi vidare till en Grekiskrestaurang Mediterranean som jag bokat bord på, vi fick ett långbord och maten var nästan helt klar när vi kom dit. Väldigt bra service och god mat.

Denna dag blev mycket lyckad, bra väder och mycket gemenskap. Det är kul när det blir lyckat.


Enda kortet som blev något att visa....


Kommentarer
Postat av: Pappa, Morfar & Mamma, Mormor

Tack för en trevlig dag!

Vi uppskattade det jättemycket.

Bra val av restaurang.

2008-10-19 @ 20:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0