Dagis igen

Idag fick barne vara på dagis igen. Hittade inte fler löss igår kväll, mormor var snäll och kom igår till oss och köpte med sig lusmedel. Tack Mormor för hjälpen. Det var faktisk väldigt gött att vara hemma igår med barnen, lugnt och skönt. De har börjat leka mycket bra ihop nu. Michaela säger vad de ska göra och Cornelia hänger på. Det är kul att de är vänner.


Idag var jag ute och åkte på jobb tid, Jag var vid väla rondellen och mätte Grundvatten nivån. det var intressant och lära sig det. På eftermiddagen så var jag och inventerade vid biblioteket i Helsningborg. Gatorna runt där.

Älsklingen klippte gräset idag på vår lilla gräsplätt på framsidan. trodde man inte att man skulle klippa gräset i mitten av oktober, men fint blev det iaf.

imorgon måste vi plantera äppelträdet.




Har ju inte visat mitt kort på Kullens Fyr som vi var vid när farmor och farfar var här. Jag kom på det just nu för att jag såg bensinräkningen och där stod det entreavgift till Kullen 40 kr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0