2 grader på morgonen

GUUUU va kallt det är nu på morgonen. det var bara 2 grader när jag skulle gå till dagis med barnen, är det sunt eller?? hösten är redan här.
Idag efter jobbet var vi över till våra snälla grannar igen och åt äppelkaka och glass och drack Frexnet, mumma. lite musserande vin så här på tisdagen.
Hon pratade om hur hon skulle göra sina soffor julfina, då kände jag bara ; NEJ inte jul nu igen... så nu kollar jag lite efter tomtar och julpynt. gardinderna borde väl funka i vårt nya hus också. får ta och kolla över det.


Kommentarer
Postat av: Virre

man bör alltså göra sina soffor julfina? hoppsan....jag är verkligen helt ute!

2008-10-09 @ 10:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0