skor

Ska vi se om jag hittar några fina skor idag. Älsklingen ska hämta mig här på jobb, men när kommer han egentligen?
vi ska få låna ett PS2 av min kära lillasyster så behöver vi inte lägga ut pengar på något som vi inte ens vet om det är skoj eller inte.... och dessutom kanske det är rea på PS3 efter jul så man kan köpa ett sånt istället med Blue-RAY, inte för att jag vet vad det är men det ska vara bättre än den gamla....
Idag har det snöat och snöat hela dagen men bara så där fis mycket så att det syns ju knappt iallafall. jag som ville att snökaoset skulle komma hit också....
Nu stängdes ventilationen av här på jobbet så konstigt tyst det blev, slår ju lock i hela huvet......

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ooooo...farligt att låta sin älskling köpa bilspel! Vi har ett PS2 (eftersom ja ville ha Singstar och Buzz) men älsklingen har minsann lagt ner TIMMAR på att spela BILSPEL! =/ Å ska Björn dessutom ha ratt å grejjer så... ;p

2008-11-24 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0