Varm dag.

Idag har vi haft en fixar dag. Vi har satt upp hylla och lampor i Cornelias rum, gardiner ska jag sy. Får se om det blir ikväll eller inte, jag hittade iaf min symaskin och alla mina trådar idag.
Cornelia blev glad över att få en hylla att sätta sina grejer på hon stod där och lekte ett bra tag. Vi märkte även idag att hon är bra duktig på att klättra på spjälsängen så det måste bli en vanlig säng för henne snart. Måste bara hitta en fin.

 

Cornelias rum, nästan städat.

Mormor och morfar kom förbi och fikade, de kom hem från sin semester i Norge m.m. När de hade kommit och vi hade satt på kaffe så kom bror med blivande fru och deras dotter.  De har fullt upp med sista planeringen inför deras bröllop på lördag.
Barnen fick hoppa i badet när de hade åkt hem, så många lager solkräm som måste bort.



Goa glada barn efter badet



Lugnet lägger sig tillfälligt när Bolibompa vinjetten visas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0