Ny design på bloggen

Det var så varmt igår kväll så jag gjorde om bloggen lite, blommorna på toppen ska bytas ut också. Jag håller på att komponera ihop en ny. Svårt att hitta på något bra.
Ja Johanna, vi har en anläggare som ordnar trädgården, trädgårdsmästare hade jag tänkt att vara själv :o)



Marktäckande Vinca minor (vintergröna) tänkt att ha på slänt mot gatan.

Är den giftig för barn? Om någon vet säg till. Lugn Laprinzessa vi ska ha en som går mot orangefärg inte lila som du gillar så ;o)

I hörnet vid gatan granntomten ska vi antagligen ha två uppväxta tujor som vi får av min kära bror. De har växt till sig i deras damm, så jag antar att rotsystemet är bra kompakt och klarar en flytt. Men det får vi ta till våren läste jag mig just till på det stora nätet.
I andra hörnet har vi tänkt oss att ha sandlåda, gungor, klätterställning e.t.c.
Men först ska vi gräset lite uppväxt. På lördag kommer han hit och börjar köra med sina maskiner, jihu, trädgården ska börja ta form...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0