Harald Nyborg ...



Harald Nyborg, finns det något roligare ställe? Ehh, jaaaa...

Utflykt till "roliga" ställen blir det när man just köpt hus och flyttat, idag har vi varit på jakt efter Kompostnät och hissgardiner. Ingenting hittade vi. Det ska bli en resa till Ullared med nya bilen sen och kolla om de har hissgardiner där, annars blir det till att sy själv. Det ska väl inte vara så himla svårt. Min mamma är ju duktig på att sy och jag har ju ärvt hennes förra symaskin. :o)

Idag har vi haft tomtgränsrör jakt, hittat alla utom ett. Älsklingen grävde ett halv meter ljupt hål men inget hittade vi. Vi ringde den förra ägaren och hon sa att den har aldrig funnits... Jaha hur lätt var det att veta, vi grävde iaf på rätt ställe sa hon.

Idag har Telia ÄNTLIGEN skickat bredbandtevemodem och digitalbox till oss. Så 4 veckor utan tv är nu över JIHU!!!!
Så idag fick Cornelia titta på Bolibompa innan hon somnade, hon satt som klistrad :o)
Men jag har inte en anning om vad som går på tv nu, jag vet inte ens vad vi har för kanaler ännu, har inte hunnit kolla det, ska nog kolla det nu medans Älsklingen är ute på vift i trädgården,


Den efterlängtade!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du inte koll på den "där cupen" som går på TV nu??!! ;p Och har du missat det där braiga programmet som har börjat??!! ...neee....skojjar bara me dig ;p Du har inte missat ngt alls. Men snart börjar ju OS och det är ganska mkt på TV då. Vi har varit ute idag och försökt hitta en Box vi me...men jag tycker det är en djungel av abonnemang och olika apparater...men ngt ska vi nog hitta, för jag kan Inte va utan mina program i 4 veckor ;p

2008-07-29 @ 22:24:51
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0